środa, 17 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #2

Zostałam ponownie nominowana do Liebster Blog Award! Bardzo dziękuję Kraina Książek :*



,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


1. Co nakłoniło Cię do założenia bloga?
Myślę, że pasja do czytania. 
2. Jaki gatunek książek jest twoim ulubionym?
Fantasy
3. W jakim wieku zaczęłaś/eś czytać?
W wieku 12 lat :)
4. Gdzie najbardziej chcesz pojechać?
Do Anglii <3
5. W ilu językach mówisz? 
W jednym.
6. Czy potrafisz policzyć ile książek przeczytałeś/aś w przeciągu 3 lat? Jeśli tak, to ile?
 178
7. Wolisz cieńsze książki  (ok.300 stron), czy grubsze (ok.600 stron)?
Grubsze.
8. Czy jest Książka, która w jakiś sposób wpłynęła na twoje życie?
Tak, to książka Zanim się pojawiłeś. 
9. Czy czytałaś kiedyś książkę ze względu na okładkę?
Tak i to wiele razy :D
10. Czy potrafisz czytać w jakimś obcym języku?
Nie :( Ale chciałabym
11. Na co najczęściej zwracasz uwagę w książce?
Ile ma stron :D
Pytania:
1. Wolisz wypożyczać książki czy kupować w księgarni?
2. W jakiej księgarni kupujesz najczęściej książki?
3. Byłaś/ Byłeś za granicą? Gdzie?
4. Twoja ulubiona bohaterka z książki?
5. W jakim miejscu lubisz najbardziej czytać?
6. Lubisz czytać w dzień czy w nocy?
7. Jakie fantastyczne istoty lubisz najbardziej?
8. Masz jakieś zwierzątko domowe?
9. Gdzie chciałabyś mieszkać?
10. Masz jakieś inne hobby oprócz czytania?
11. Wolisz góry czy morze?
Lista nominowanych:
Miłej zabawy! :D

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację:) Co prawda na razie nie planuję takiego wpisu, ale gdy nazbiera mi się więcej nominacji to odpowiem na pewno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod słowami Kingi ;) Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :) Ciekawe pytania. W wolnym czasie postaram się na nie odpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wiele razy czytałam że względu na okładkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację <3 Masz świetny kursor!
    Czytanie ze względu na okładkę to już chyba taka zmora kiążkoholików, ja się tak przejechałam na Córce Zjadaczki Grzechów ;/
    To trzeba próbować, w następnym maratonie po ang bierzesz udział <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś popsułam, bo napisałam, że masz świetny kursor i mi te gwiazdki zniknęły :(
      A i PS. odp może pojawić się nawet w październiku, wybacz, ale ja po prostu mam nadprodukcję postów. Ale odpowiem na pewno! <3

      Usuń
    2. nie ma sprawy :) nie śpieszy się ;)

      Usuń
  5. Książka zanim się pojawiłes i na mnie bardzo wpłynęła. Ja też zdecydowanie wolę czytać grubsze książki :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń