niedziela, 14 sierpnia 2016

Podróże z książką :D

Przyjechałam dzisiaj rano z nad morza :) Byłam tydzień w Jastarni :) Piękne miejsce, wszystko blisko i dużo sklepów! A tyle pamiątek, że nie wiadomo w czym wybierać :D Chciałam się wam pochwalić zdjęciami z książką i nie tylko :D

















Takie sobie pamiątki przywiozłam z nad morza :D


A teraz pokażę wam parę zdjęć z Jastarni i z Gdyni, którą też udało mi się po drodze zwiedzić :D















 
Podobało mi się też w Cocktail Bar & Bistro Rettungs Budy w Jastarni. Były tam pyszne drinki a pizza bardzo dobra i do tego muzyka na żywo i piękny widok na plaże :D Czego chcieć więcej :D












4 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia 💕💕
    Nominowałam Cię do LBA, więc koniecznie zajrzyj...
    Pozdrawiam :*

    http://ksiazkowa-kraina-blog.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-1.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominacje:* również pozdrawiam:*

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, a książka widać że co nieco zwiedziła przy Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) tak, zwiedziła:D życzę miłego dnia:*

      Usuń